Yippi, pengar till midsommar

Förra året fick jag vänta till oktober tills jag fick tebax mina pengar på skatten. Därför att jag sambeskattades med mannen min. RSV var tvungen att få in hans deklaration och göra färdig den tills dom kunde betala till mig. Min man som har ett eget företag behöver ju inte lämna in sin deklaration förren senare....så därför tar det så lång tid.
Nu, from i år så har dom tagit bort sambeskattningen....så jag får mina pengar till midsommar... :-)
En extra liten inkomst vill man ju ha till semestern....känns jävligt bra faktiskt.

Vi funderar att åka på båtresa i år igen....köra försiktigt så vi inte går på grund IGEN. Blev dyrt sist...hahaha.
Denna gång stannar vi nog i mälaren och struntar i Sthlm skärgård. Jag gillar mälaren mycket bättre. Finns mycket ställen som vi inte har hunnit se där.....Längtar verkligen.

10 dagar kvar....måste börja tänka på packningen....!?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0