Kram till alla

Nu på fredag åker vi ju till Turkiet, så jag har börjat se över packningen. Hela dagen igår sökte jag en kartong med mina sommarskor i. Den är helt borta?! Måste leta mer idag....annars måste jag ju köpa nya.. :-(

Vrusingen i lördags va jättekul. Mycket folk i Gävle, och många fina bilar. Vi tog en sväng med våra bilar oxå...ungarna bara älskar att crusa....M oxå...jag sitter gömd i baksätet om jag nu inte måste köra.

Igår kväll hamnade jag framför youtube....satt 2 1/2 timme!!!! Kom inte i säng förren 01. Finns mycket roligt att kolla på...sen hamnade jag vid tsunamin 2004....åh, vad jag satt och grinade. Så fruktansvärt tragiskt. Jag ska inte kolla på sånt där...jag blir så ledsen, ändå sitter jag och kollar....

Sänder en stor kram tlll alla som miste någon i tsunamin.....

Kommentarer
Postat av: Annica

Såg ett program häromdagen om en liten tjej som förlorat båda sina föräldrar där i vågen....herregud vad man ska vara tacksam ändå för vad man har!

Youtube är underbart, där finns verkligen allt!

Kram på dig

2009-05-11 @ 18:39:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0