11 dagar kvar

I fredags/lördags var jag ju i Falun till Åsa. Vi hade jättemysigt. Åt god mat, gott vin och surrade i massor.
Sen gick vi på stan på lördagen. Jag tycker verkligen om Falun. Jättemysig stad.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi far till Turkiet. Åh, vad härligt det ska bli. Sen är det planering för fulla muggar för resten av sommaren. Klart det blir en båttur på Mälaren...sen vecka 32 åker vi till Österrike på släktträff. M´s släktingar bor där....Jag bara älskar Österrike. Otroligt fint...precis som på vykort.

Nu ska jag gå ut och putsa lite på bilarna vi tagit hem från USA. En Camaro & en Mustang. Ska sätta ut dom på blocket så dom måste vara rena och fina. Vill sälja iväg dom så fort som möjligt nu....

Ha en härlig måndag kväll, Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men stumpan, ska ni till Turkiet!??

Det har jag missat..tror jag.

Vad härligt!

:)

Inte så synd om dig iaf då;)



Blev det nån marknad i helgen?



Kram

2009-05-04 @ 20:09:01
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: jessie

Hej Linda, jag svarar här då, du har ju din blogg vilande...:-)

Nej, det blev ingen marknad...fanns inte mycket tid över....var ni dit? I helgen är det crusing i Gävle...då måste ni väl in och kolla...?! Vi åker alltid in dit...så härlig stämmning. Hoppas på fint väder förstås....:-)

Ha de så gott. Kram

2009-05-05 @ 09:26:05
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0