Skit i hörnen

Har fortfarande inte fått tebax min dator... :(
Nu har jag fått låna M´s idag...en pyttelite skit som jag knappt kan skriva på. Fingret räcker till 3 tangetter..haha

Annars är det bra. Känner att jag börjar bli less på den här vintern nu...vill ha VÅR!!!
Medan jag sitter här nu i soffan och kollar på nyheterna så kommer plogen utanför....2 ggr....det har kommit snö inatt....och det vräker ner fortfarande. Hade velat åkt till köpis idag och köpa nya jeans...men jag törs inte köra helt enkelt på dessa glashala vägar.
Jag får istället ta itu med vissa hörn här hemma. Hörnen man läggar allt skräp i..."jag tar reda på det sen" hörnen...vi har ganska många såna hörn nu...MÅSTE MÅSTE!!!

Ha en härlig onsdag alla bloggare...KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Jäkla dator, du måste fixa den snart!

;)

Haha ja dom där gör-det-sen-hörnen finns det gått om här hemma också! pust

Å man vet inte vart man ska göra av grejerna heller..

Usch ja jag är också så less på vintern nu, hoppas sommaren blir riktigt bra nu när vintern blev såhär.

Ja jag vet endel bra klädesaffärer men inget där jag kan handla, men jobbar på att komma i de kläderna:)

Tex BikBok, Vero Moda..å så en annan där namnet är helt väck nuarghh Minns inte vad den heter:(

Men just nu så handlar jag kläder på KappAhl & Lindex..



Kram

2009-03-11 @ 09:44:51
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas du har en fin helg med eller utan dator!

2009-03-14 @ 18:29:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0