Hål i plånboken

Idag är jag ledig. Funderar lite på vad jag ska göra. OK det är inge svårt att hitta något här hemma som måste göras...har en hel lista full, men jag skulle vilja göra nå roligt. Shoppa...behöver nya tröjor och jeans....barnen behöver stövlar...men känner även i plånboken att jag har varit sjukskriven 4 veckor...herregud....ett jättehål. Fattar inte hur folk klarar sig...dom som tex är långtidssjukskrivna...eller arbetslösa. Jag vet inte heller NÄR jag får pengar från FK...dom har skickat & ringt och kollat uppgifter flera ggr nu, både till mig & arbetsgivaren. Sen skulle dom kolla med deras egna läkare om jag nu kunde gå och jobba med en bruten arm...om han säger JA...får jag inga pengar då???
Äh, det blir nog bara stövlar till barnen idag...mina jeans och toppar får allt vänta tills lönen nåsta månad kommer....

I eftermiddag ska jag på vattengympa....barnen ska samtidigt på simskola...och sen ska vi stanna kvar på badhuset och mysa i vattnet ihop...härligt. 

Ha de gott idag!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, nää här säger jag ju inte..RING INTE INNAN 10:)

Men som sagt det verkar vara en gräns folk har..förrutom vissa:)



Då kan jag meddela att jag är en lika tråkig "fru" själv, är också extremt kvällstrött!! Jobbar till 20 ikväll & funderar på hur jag ska orkas



Vattengympa vad kul!

Ska vi gå ihop nån dag?

Nu har jag lingonveckan då..men ändå;)



Jag skulle ha lust o festa nån helg också..eller iaf gå ut på puben & ta nån öl eller så;)

blink blink



Ha en bra måndag!



Kram



(FK=Spyyyyy)

2009-03-16 @ 09:52:02
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0