Tjillevipp

Hej hej

Det funkar jättebra på jobbet iallafall. Roligt med arbetskamrater,,,,har jag inte haft på jättelänge.

Jo, jag har ju varit väldigt trött och hängig, tappat minnet och yrslig...så jag var till läkaren och tog massa prover förra veckan. Bla på ämnesomsättningen. Så nu ska jag tebax på fredag och kolla vad det är....troligtvis sköldskörteln, men vi får se. Sen lider jag av ångest. Jag har dödsångest så det skriker om det. Ser faror i allt. Har gått så långt ibland att barnen inte få åka i bilen med någon annan som kör....utan bara med mig. Det är jättejobbigt.....så, oftast så är det jag som kör i vår familj....jaja, nu ska jag få KBT iallafalll och det blir bra.

I morgon är det skolavslutning för barnen. Tyvärr jobbar ju jag med mannen och svärmor ska gå och titta. Dom ska vara på Göransonska arenan. Mannen måste filma för jag vill ju inte missa detta,,,,,Rasmus första avslutning... :-)

Mina barn har hittat en ny "sport" som dom vill utöva nu....cykling. Cykla med mountenbike ute i skogen....så dom har varit på 2 träningar nu uppe i Högbo....jättekul. Nu vill dom att även vi, mamma & pappa oxå ska köpa en varsin cykel och inte bara sitta och fika medan dom tränar...hehehe...få väl se hur det blir med den saken.


ENSAM MAMMA SÖKER.....spelas ju in nu...granne med mig.... :-)
Så nu hoppas jag på en riktigt spännande sommar med mycket kaffe & massa gluttande från min altan...HAHAHA.
Såg alla grabbarna igår....

Nu måste jag skölja ur min hårfärg...Expresso heter den....aldrig testat så jag hoppas den blir bra.

Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Jessie;Kul att du kikade in hos mig.Som det ser ut bor du någonstans närheten av mig.Kul! kikade in lite hos dig oxå."blink,blink"

2009-06-09 @ 14:06:51
URL: http://blogg.passagen.se/jsoal/
Postat av: Linda

Men du!! Jag kommer gärna över på en fika på din altan i sommar...hur ser dom ut grabbarna;)?

Gud vad spännande för digL



Kul att du trivs på jobbet! Det gör mkt att ha arbetskompisar...kul kul:)

Det kommer jag sakna riktigt mkt nu när jag blir arbetslös:(



Idag ska vi åka ner för felicia har skolavslutning, sen följer ho´n med upp hit o är här Hela sommaren:))



Ha det bra..Kram

2009-06-10 @ 15:03:04
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan!

Trevligt med arbetskamrater!

Synd att du inte kan vara med på skolavslutningen, men tur att det går att filma..Här nere slutar barna på fredag...Det skulle bli varmt & soligt i midsommar sägs det, iaf här nere på västkusten :)

Ha det bra!

kram

2009-06-10 @ 21:32:39
URL: http://Titti40.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0