Arenan & Cruising

Ett tag sen nu...det har varit lite tufft faktiskt....mycket som sker i mitt liv just nu...inte bara positiva saker utan även negativa....men återkommer om det om det är så jag befarar.....

Jag fick iallafall jobb på Gävle Sjukhus....så nu ska jag jobba där 75 % under sommaren och sen får vi se hur det blir till hösten. Har även sökt en CNC-operatörs utbildning till  hösten så vi får se.

I helgen var jag på Göransonska Arenan och kollade på invigningen. Jättekul....men det var ju även Cruising på stan, så vi gick efter första pausen och for ner på stan och crusa. Det är så skoj och kolla på alla bilar...och alla fulla fulk som hänger ut i bilarna och skriker.... :-)

Idag är jag ledig...ska luncha på stan med en vän. Sen måste jag ligga på altanen och sola lite i em....

Ha en bra dag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Välkomna hem!

:)

Kan du inte bjussa på lite bilder från turkland?

;)

Ja det har varit riktigt skönt här!!

Vad är det då gumman, nu blir jag fundersam..hoppas det inte är alltför allvarligt...:/



Kram

2009-06-01 @ 18:06:04
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Suss

Hej svejs, hoppas allt är bra!! Kram

2009-06-05 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0