Tisdag...2 dagar kvar..:-)

Läste nyss att det kommer oväder över Sverige och att Frankrike stängt 2 av sina flygplatser.
Hoppas bara att det är över till i morgon då min man ska flyga från USA till England och sedan till Sverige på torsdag.
När han åkte ner så skulle han oxå mellanlanda i England med då va deras flygplatser stängda även 1 i Frankrike....så han fick sitta på arlanda och vänta på att bli placerad på ett annat flygplan..det är inte så lätt...att få in 200 personer i andra flygplan..
Han blev "bara" 8 timmar försenad till USA.
Så, nu hoppas jag att han kommer hem på torsdag...längtar så....

Nu sitter jag och väntar på att läkaren ska ringa. Har telefontid kl 11.30.
En sjukgymnast ringde och jag fick tid den 19 feb att ta bort gipset...och jag frågade då om jag kunde gå och jobba på måndagen...för min sjukskrivning går ut på söndagen.....men hon trodde inte att jag skulle kunna göra det...jag jobbar ju som pers. ass åt en multihandikappad...så det blir mycket lyft.
Så, nu måste jag flirta lite med läkaren och se om det går att...ops...han ringer nu....



Ja, då var samtalet klart. Det var inga problem att bli sjukskriven en vecka till....jag måste ju rehabiliteras i armen...få gymnasikövningar. Hade jag inte fått sjukskrivning så skulle jag iallafall ta ut komp....måste ju känna själv att jag är redo och använda armen fullt ut...

Nu måste jag halka upp med bilen och handla lite...

Ha en härlig tisdag

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja halka med bilen var ordets

Jag gjorde samma sak till jobbet imorse:)

Vad skönt för dig att snart bli av med gipset!

Men ta det lugnt med armen & var inte för snabb till jobbet med tanke på dina arbuppgifter.



Jag förstår att du längtar efter din man!!

Vilken mysig helg ni kommer få, alla hjärtans dag & allt:)



Kram

2009-02-10 @ 19:23:45
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu får du ta det riktigt lugnt så att armen läker ihop som den ska, kul att karln kommer hem nu.. =)

Kram

2009-02-10 @ 19:55:13
URL: http://sundsvallsliv.wordpress.com/
Postat av: Linda

Ja vi får verkligen hoppas att aquabike kommer till Sandviken, kommer det till lilla Hofors så;)



Ja vi brukar faktiskt fia det & hitills har jag fått blommor av honom på Alla hjärtans dag..fast vi har ju inte varit tillsammans så länge ännu, får väl se om 10 år;)

Men på lördag tänkte vi åka till Gävle & käka på "Helt Enkelt"

Har du ätit där?

Det var flera på jobbet som tipsade om den restaurangen..sen funderar vi på bio efteråt.

Jag skulle vilja se "Australia" m Nicole Kidman.



Nä nu ska jag ta & halka till jobbet :D



Ha nu en bra dag & sköt om dig & armen..ja barnen också förståss



Kram Kram



2009-02-11 @ 07:06:11
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0