Snöigt Sandviken

Vi satt och såg på melodifestivalen igår. Syrran med barn var här.
Alltså...vad dålig hon va Petra Mede. Jag tycker Kristan Luuk är 100 gånger bättre. Dessutom fattade jag inte så mycket om det här med duellen och juryn...
Iallafall så tyckte jag de va rätt låtar som gick vidare...jag tycker faktiskt Carolin af Ugglas låt är bra, hon är ju verkligen speciell den kvinnan...kul att titta på.

Idag har det toksnöat här i S-viken. Skickade ut syrran i morse så fick hon skotta...sen kom en kille från firman och skottade...snart kommer det väl en traktor och gör värsta vallen....så jag får väl kanske ut med pojkarna till kvällen. Hade velat upp till affären och köpa tidningen idag, får se hur det blir med det.
Tycker inte riktigt om att köra med en hand...och inte i det här vädret!

Ha en härlig snöig dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! hoppas att allt är bra med dig, gjort din utmaning =)



Jag förstår inte heller när det gäller melodifestivalen, lite överdrivet kan jag tycka. Blev så irriterad över det här med telfonröstningarna hela tiden..



Hoppas att det går bra för dig..



Kramar om dig

2009-02-09 @ 18:33:09
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0