Simskola & röntgen

Igår när jag skulle sätta på kupévärmaren i bilen en timme innan vi skulle åka till badet så gick strömmen. Testade dra upp jordfelsbrytaren men den åkte bara ner direkt igen. Sa till R att han skulle gå ut och dra ur sladden i bilen. Testade med inget hände....Ringde vaktmästaren Viktor...han bara skrattade (alltså detta är första dagen)...Vi testade lite på telefon men inget hände.
Han skulle komma förbi. Men då såg jag att R dragit ur fel sladd...han hade dragit ur sladden till värmaren i bilen och inte den utanför...så det fungerade när vi drog ur den rätta. Ringde och avbokade Viktor...han hade inte hunnit åka som tur va...men han sa att det vara bara att ringa om det va något så skulle han hjälpa oss. :-)
 
Har bokat in barnen på simskola på parkbadet. Simskolan gick finfint. Dom va i stora bassängen. 7 barn.  Var lite trögt för H i början men det gick bra till slut. Han tyckte de va för kallt. Läraren (Maria & Viktor) sa att föräldrarna kunde sitta brevid så länge det gick bra, skulle det inte gå så fick vi gå därifrån. Ulrika (kusinen Tuvas mamma) och jag tyckte de va lite otäckt idag..hehe. Utan puffar i stora bassängen, med bara en flytkorv!! Vi bestämde att nästa vecka går vi nog och tar en kaffe....det blir nog lugnast för oss...hahaha

Idag var jag in på röntgen i Gävle. Det såg fint ut...om 2 veckor får jag ta av bandaget. YIIIPPI!!!
Får se om jag kan börja jobba direkt efter eller om jag måste rehab lite innan. Jag jobbar ju med multihandikappade och måste ha båda härnderna helt OK.

Mannen är i USA nu...det är ju toppen med data & nät för vi kan ju pratade med varann genom MSN och webcam. Han tog ju med sig en dator och på dom flesta hotellen där nere är det fri uppkoppling. I morse pratade vi genom msn...barnen tyckte de va lite konstigt att se pappa prata på datorn..:-)

Nä, nu ska vi mysa i soffan, barnen och jag.

KRAM 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Vad skönt att armen såg bra ut & att du slipper det där om 2 veckor.

Vattengymnastik närmar sig;)



Kramis

2009-02-03 @ 19:19:32
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja det låter ju som ni haft en händelserik dag i alla fall! Ja visst är det otroligt att världen är så liten i dag...

Kram från mig

2009-02-03 @ 21:13:37
URL: http://sundsvallsliv.wordpress.com/
Postat av: Mija

Aha.... ;)



Parkbadet och Gävle!!

Du är också Gästrikare alltså.. ;)

Okej, trevligt.. Då gissar jag att du hittade till mig via Gullmalva?? Rätt??



fortfarande nyfiken

2009-02-04 @ 16:26:33
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0