Klädbestyr idag

Idag är jag så pass bra i handen att jag kan göra lite grejer. Har en jättestor strykhög som jag måste ta tag i..börjar bli tomt i garderoberna..:-)
Appråpå garderober så har mina korgar/hyllor rasat i garderoben. Antgligen för att jag lägger allt på den översta hyllan så den blir så tung och rasar....nu har jag fått stått och draaaaaagit ut underkläderna som va på den nedersta hyllan...(kunde bara få tag i de som låg ytterst)...så idag måste jag ta och tömma garderoben...och börja om att vika ihop. Så...de kommer ta resten av dan...hehe.

Kl 14.30 brukar M och vi här hemma prata på MSN...båda har ju webcam...funkar jättebra.
Längtar jättemycket efter honom. 1 vecka kvar nu, sen så kommer han hem.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår att du längtar efter M.

Men nu börjar det närma sig:)



Du har en utmaning som väntar på min blogg!

2009-02-07 @ 08:49:27
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0