Datorn halvpajj

Jag råkade dra ner min bärbara dator i golvet i fredags....det blev en smäll som hette duga och vissa grejjor flög ur...bla cd spelaren...har knåpat ihop den nu så jag kan skriva lite, men jag måste nog lämna in den på lagning. Jag är ju beroende av min dator....iofs så kan jag låna barnens stationära...men de står ju i deras rum...och dom går och lägger sig 19.30!!??

Helgen har varit bra. I lördags träffade jag PPP:arna på lunch, sen var det bara att fara hem och laga middag. Grannarna skulle komma över och kolla mel. festivalen...det va ju mycket bättre den hör veckan jämnfört med förra veckan.
Tyckte att AMY var bäst. och Måns....sen Lili & Susie hade en riktigt bra låt. Jag tyckte Lasse Lind va skitbra. Jag gillar sån musik..:-)

Idag ska jag upp på stan och handla lite...sen förebereda inför onsdagen. Min son fyller 8 år. Herregud...vad stor han blir. Va det verkligen åtta år sedan jag fick mitt första barn...alltså....är ju jag oxå åtta år äldre?!
Hehe..syns att det inte syns...;-)

Ha en jättebra dag 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi..jag förstod att det var du gumman när det stod om gipset;)

Vad skönt att du snart blir av med det, bara att höra av dej då du känner dig sugen på att simma eller så;)



Aj då, inte ska du slänga sakerna i golvet heller!

Usch hemska tanke att den bärbara går sönder..jag beroende!! Nänä..hihi



Ja Lasse Linds låt var bra, gillar också sån typ av musik. Då kanske du gillar Winnerbäck också?

I love him!! Min gud:)



sen gillade jag Heat också..ja de flesta utav låtarna:)



Nja..jo tar VV rätt så allvarligt.

Har hållit mig inom pointsen sen jag började, första gången jag syndade var nu i lördags.

Men det måste man få göra ibland med..jag är rätt hård pga att jag vill gå ner en hel del tills avklädningen börjar:D



Kram

2009-02-16 @ 18:18:11
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Nää du måste vara mer rädd om en så viktig sak som datorn =)

Ja visst var Lasse Lind som är i från mina hemtrakter rätt bra?

Ha en fortsatt bra dag

kram från mig

2009-02-17 @ 10:49:42
URL: http://sundsvallsliv.wordpress.com/
Postat av: Mija

Aj aj aj...

Mina katter drog ner min hårddisk i golvet för ett tag sen.. Den HÖLL, konstigt nog.



:)



Ibland har man tur!

2009-02-18 @ 10:07:38
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ojdå!! Hoppas att inte det gick sönder helt. Visst är det konstigt när de fyller år och helt plötsligt så är det stora.. Får lite ångest för tiden går så snabbt..



Kramen

2009-02-18 @ 21:42:45
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0