Är gräset ...

Är gräset grönare på andra sidan eller?
Det är väldigt många som separera just nu känns det som. Jag blir lite rädd faktiskt. Jag känner mig väldigt trygg så jag borde inte tänka så mycket på det. Men iallafall.
Jag är ju fortafarnde löv i min man efter snart 11 år. Klart som fan man blir trött på han ibland, vem blir inte det. Men jag skulle aldrig för hela mitt liv vilja byta ut den man jag är så trygg med och som jag älskar mest av allt, (förrutom barnen förstås)...hehe.
MEN, tänk om han skulle vilje se om gräset är lite grönare??? Shit. Vad gör man då?
Nej, man får tänka på att; Fan vad jag är bra. Jag är den bäste för M. Gräset är brunbränt på den andra sida...eller rent av sagt upp eldat!!!

Nej hörruni....jag har gått hemma för länge märker jag...tänker för mycket....har alldeles för mycket tid över.
Tror jag åker till jobbet i morgon och ugglar...:-)

GRÄSET ÄR GRÖNAST PÅ MIN TOMT IALLAFALL!!!

*förlåt, jag VET att jag svär mycket*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipset. Det lutar nog mest åt att skänka bort det till någon som vill ha det.

Så länge men vet att det kommer "rätt" så....

Ja du, när man funderar på sånna saker har man varit hemma för länge :-D :-D.

Ha en in dag och hoppas din man kommer hem ordentligt!

kram

2009-02-11 @ 11:35:00
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mija

Mmmm.. visst är man "rädd" ibland..

Cellerna har ju ett visst minne och vem vill bli sårad och förnedrad? Usch. Smärta!



2009-02-11 @ 15:27:00
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Mija

♥ Hur lägger man in en YouTube-video i bloggen?



När du har hittat en video på exempelvis "YouTube" som du vill ha i din blogg så kopierar du EMBED-ADRESSEN som finns till höger om videon på YouTube. Sen går du till ditt nya tomma inlägg, trycker på HTML-knappen i verktygsraden ovanför inlägget, och där klistrar du sen in EMBED-adressen och trycker på Uppdatera-knappen som finns i det nedre vänstra hörnet. Klart!



:)



2009-02-11 @ 17:50:47
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä nu har du gått hemma för länge, sådär kan du ju inte tänka:)

Klart han vet & tycker att gräset är grönast på Er tomt;)



Ok man ska boka bord där, tack för att du sa det!

Ska verkligen bli spännande nu när många pratat så bra om det.



Hihi jag tror du skulle ha hånglat upp M även om det inte var alla hjärtans dag, nu när han varit borta så länge:)



Tjing

2009-02-11 @ 18:42:15
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Förstår att man kan tänka så då man ser alla oss som separerat och trasslar men var glad över din fina man och ert underbara förhållande istället!

kram vännen

2009-02-11 @ 20:16:03
URL: http://sundsvallsliv.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0