Påsken är över

Vi hade det verkligen jätteskoj på Silja Galaxy. Barnen såg fram emot att få se Marcoolio uppträda, men det gjorde han inte förren 12 på natten och då var dom så trött och gnällig så dom orkade inte se hela showen. Vilken tur att dom hade ett uppträdande dagen efter oxå, inte alls lika långt men det räckte.
Otroligt god mat vad det på båten. På kvällen blev det a´la carte och påskbuffe på söndagen.
Igår var man ju lite mör om man säger så.

Ikväll ska jag hem till en fd arbetsgivare till mig. Hon ringde och frågade om jag vill börja sälja Mary Kay produkter. Vet inte om det är något för mig men jag ska åka dit och kolla vad det är iallafall. Kul att träffa henne om inte annat.

I morgon är det arbetsdag. Jobbar dagtid på sjukhuset. Vi kom på idag att Rasmus klass har studiedag i morn så vi fick ringa farmor och kolla om hon kunde ha honom i morgon. Det gick så bra, men hon ville att han skulle komma dit redan idag och sova över. Han blev ju jättelycklig....hon har precis hämtat honom nu.

Nu ska jag fixa lite middag.





Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som du haft en bra påsk och resa.

Mary Kay produkter - vad är det?

Ha en fortsatt bra kväll

kram från mig

2009-04-13 @ 18:43:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348
Postat av: Linda

Hej vännen!

Vad härligt att båtresan vart så lyckad..

Just under påsken så är ju maten i fokus liksom:))

Dåligt att Marcolioo uppträdde så sent, eftersom han är så poppis bland barnen..men tur att de fick se lite av honom dagen efter då!



Ja jag är sjuk igen:(

Misstänker halsfluss igen då.

Fattar inte vad som händer, har aldrig varit så här sjuk så ofta..



Mary Kay ska ha bra produkter har jag hört..



Vad tyckte ni annars om båten?



Kram

2009-04-13 @ 20:02:24
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0