Påskmaten fick vara idag....

Jag har bjudit hem min bror med familj på påskmiddag idag...syrran oxå men hon skulle jobba.
Vi har fått massa god lax från M´s jobb som jag tänkte vi skulle äta....men kom på....DOM ÄTER JU INTE FISK!!!
Va fan....jaha...det blir en fläskfilé gryta då....får äta laxen till lunch i morgon innan båtfärden.

Nu måste jag ut en sväng i vårt härliga soliga väder. Sen ska jag dansa en tango med dammsugaren. Ensam hemma, barnen & mannen är på fisketävling i Årsunda.

Ha en bra långfredag.....:-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att ni har bra väder hemma vid också..själv är jag nere hos mammsen nu.

Nää bad var det inget vidare på den båten, fanns ingen bubbelpool..som jag älskar

Utan en vanlig bassäng bara.

Det var det största minuset vad jag tyckte..

Jobbar din karl ppå sandvik?

De har ju fått nån personalrabatt nu, till Tallin inkl en natt på hotell för 1600/pers.

Vi funderar på att anmäla oss..tänkte om ni hänger påfniss

Men jag minns ju inte vart M jobbar??:/



ha en fortsatt trevlig dag!

I påsk finns inte VV för mej;)

KRAM

2009-04-10 @ 09:59:07
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas du haft en lugn och skön långfredag!

2009-04-10 @ 23:08:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0