Ok, nu har jag deppat klart...

Jag är ju uppsagd...gör min sista dag den 14 maj. Trist är det ju för jag har ju varit där i 6,5 år. Men nu är det bara att ta nya tag. Provat lite på sjukhuset om man kan få nå där, och det kan man faktiskt för dom behöver ju timmisar men då är det ju det hör med akassan. Otroligt struliga regler. Fattar dom inte riktigt så jag skriver inte om det. Det är jävligt struligt iallafall.

Sista april.....kase....äta mat med familj och grannar här i Östanå. Vi brukar ha en ganska stor kase. Jättemysigt.
I morgon ska jag åka till Falun. Till min kära bäste vän Åsa. Love You. Vi ska äta god mat och dricka vin. Surra som bara den. Jag tar med mig hennes tvillingsyster i bilen oxå..Tove. Hon är just nu på Cinderella och jagar kameran...HHAAHAHA.

Idag är det jättefint väder. Undrar om jag ska ta på mig på mig  löparskorna och åka upp till Högbo...
Hehe, ja löparskor lät ju jättebra. Jag springer INTE ska jag ju säga men går gärna....halvfort.... :-)

Ha en härlig sista april....KRAM


Kommentarer
Postat av: Anna

hejsan jessica, allt bra med dig? :)

jag jobbar på ica maxi sedan ett halv år tillbaka.

jo, jag hörde det ;D ni får ta det lugnt!

Ta hand om dig :)

2009-04-30 @ 16:36:41
URL: http://annamosell.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är ju lite halvturbulent på mitt jobb nu med, jag ska ingå i en vikariepool & en tredjedel av alla fastanställda blir varslade from 1 augusti:(

Men det där med akassan har jag med hört, att jobbar du en dag på en vecka så får du inte stämpla resten utav dagarna..utan då måste du vara arbetslös hela veckansjuk

Är det verkligen så??

Då tjänar man ju för fan på att INTE jobba om man inte får jobba full vecka..



Hoppas du får det trevligt i Falun:)

Blev det marknad?

:)

Kram

2009-05-01 @ 12:55:22
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Tråkigt det med jobbet!

Men du ska se att det löser sig!"sa han som sket i parkbadet"

Ha en fin helg!

kram

2009-05-01 @ 21:35:16
URL: http://Titti40.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0