I´m back

OK, jag har haft en hygglig bloggpaus.....varit så jäkla trött på allting. Orka inte ens läsa några bloggar.
Men nu ska jag göra ett försök att få igång bloggen igen.

Det är påsklov nu.....snart kommer det knacka på massa påskkärringar....mina pojkar vill absolut inte klä ut sig...tror att dom tycker det är lite töntligt faktiskt..hehe....
Vi har iallafall laddat upp med gotta.

Påskharen kommer ju på lördag...dom önskade sig inga saker i ägget utan bara godis....men jag har köpt lite lego iallafall....jag tror inte att dom blir besvikna för det.....massa godis får dom ju iallafall.
Vi ska åka med Silja Galaxy på påskafton, med vår väldigt trevliga och mysiga grannar...Ekboms.
Marcoolio är ju med på båten....barnen bara älskar honom....så det ska bli skoj.

Nu ska jag åka och jobba. Jag lovar skriva ett inlägg i morgon oxå.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skoj med kryssning!

Den båten är mysig.

Vi ska med åka, fast över dan med Eckerö linjen & käka påskbord.

GLAD PÅSK till dig & din familj

<3

2009-04-09 @ 19:25:37
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Glad påsk till dig och din familj och kram

2009-04-09 @ 23:18:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0