Gästrike konst under påsk

Idag kommer påskharen. Barnen får ut och leta äggen i trädgården. Snacka att dom sitter nu och tjatar om att få gå ut och leta. Kl 7.33??!!

Jag har varit ut och gått. Låg och vände och vred på mig så vadå, kan jag ju lika gärna kliva upp och stoppa i ljudboken och gå en sväng. Det va verkligen jättehärligt. Solen skiner och det är 1 plusgrad. Helt underbart.

Vi ska ju åka på silja galaxy i eftermiddag, men före det så tror jag vi far upp till Högbo Bruk en sväng och kollar Gästikekonst. Det är mysigt.
http://www.gastrikkonst.com

Nä nu måste jag fixa frukost. Barnen och jag är vakna....M sover...han älskar att sova, men så fort frukosten är klar så kutar barnen upp och hoppar i sängen så han vaknar...HAHA...det är humor det!

GLAD PÅSK MIN KÄRA VÄNNER

Kommentarer
Postat av: Linda

Å Glad på sk till dig!!

Ha nu en toppen resa!!

Själv bär det ut på Ålands hav för oss kl 15.

Kram

2009-04-11 @ 13:08:56
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0