Vad händer i helgen?!

Och vad händer i helgen då?
Jobbar nu till kl 17...sen hem och fixa tacos. Barnen älskar tacos. Sen blir det Idol på tv...I morgon ska Rasmus ha kalas för sina kompisar. 13 stycken blir dom. Kommer kl 12 så vi börjar med fransk hotdog sen lek. Han har alltid velat haft fiskdamm, men är nu för stor för det tycker han så vi ska göra i ordning en skattkarta så dom får leta efter godiset. Hoppas det blir fint väder så vi kan gömma ute. Efter det så är vi nog helt slut...så det blir inte mycket på kvällen. Ett glas rödtjut kanske...
På söndag ska mannen leverera en bil som han sålt. Åker ända ner till Norrköping....dom har varnat för blixthalka och storm så jag vet inte om jag är så sugen på att släppa iväg honom....på sommardäck.

På måndag far jag och syrran med alla barn upp till vår morfar i Bollnäs. Ska bli skoj. Tar nog x-tåget...hade tänkt ta bilen...men jag har ju oxå sommardäck så vi får se.

Trevlig helg everybody...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja hua, det är lite läskigt nu när man inte fått på vinterdäcken!

Så jag tycker verkligen att ni ska ta tåget.

Hoppas ni får det trevligt:)



Kram & ha en trevlig helg!

2008-10-24 @ 23:08:13
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0