Tandplågaren

Har precis varit hos tandläkaren. Bet sönder en tand så halva lossnade förra veckan, så idag var det dags. Vill du ha bedövning frågade hon mig...-Nej, jag är mer rädd för sprutorna än borren....Så kollade hon lite i munnen....-Jo, du ska nog ha bedövning i alla fall....okej...pep jag lite låg och kände hur jag började svettas. Tanden hade gått av långt ner i tandköttet så det var en komplicerad lagning sa hon....hon bände, borrade, tryckte, sög i min mun så jag var helt färdig....Sicken jädra tur att jag tog bedövning...nu sitter jag här och tycker synd om mig själv....hungrig med kan inte äta för jag har en fotboll i munnen...vid 13 tiden skulle bedövningen gå ur....fast då vill jag väl inte ha någon mat iallafall....

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du!

det är ingen rolig historia att gå till tandläkarn..Jag själv är lika rädd för sprutor så jag lider med dig! Hoppaas du mår bättre nu..Hinner du med en fika någon dag??

kram

2008-10-24 @ 07:26:39
URL: http://Titti40.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0