Planera höstlovet

V. 44 är det höstlov. Barnen ska vara lediga hela veckan. Jag jobbar bara tisdag till onsdag dygn...perfekt. Slipper dom fritids. Men....dom vill ju givetvis göra någonting den veckan. Haft funderingar på att åka en kryssning, men Birka Paradie har vi åkt ett antal ggr så den båten kan vi nu. Viking line är de så mycket fylla på så de är inte så skoj. Satt och kolla på Silja Line...men vad dyrt det är. Vi skulle få betala för en kryssning, till Helsingfors, 2 nätter på båten, 2 frukostar och bussanslutning, 2800:-. Då ingår ingen middag & lunch för 2 dagar; då måste man lägga på någon tusenlapp där...(om det räcker)??!!.
Nä...det blir Eckerölinjen över dagen istället...  :-(...hade vart kul att åka silja

Nu på tisdag kommer min bästa kompis hit. Åsa. Hon bor i Falun. Vi har känt varann i många år och alltid hållt ihop.
Ska bli så kul. Hon kommer redan vid 7 på morgonen. Jag är på jobbet då, så hon får komma och hjälp M med barnen och ta dom till bussen..:-) Vi ska mysa hela dagen. Åka in till Gävle och fönstershoppa...billigast så..Hihi.

Ha de bra!! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, på Eckerö Linjen jobbar mor min.

Å jag har också jobbat där=)



Vad kul att din vän kommer, allra helst om man inte ses så ofta.



Kram

2008-10-13 @ 17:50:48
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0