Nu är det höstlov

Vi far upp till min morfar i morgon. Tar x-tåget. På tisdag jobbar jag dygn, alltså kliver av 8 på onsdag morgon...då bär det av till värtahamnen där Silja Serenad går ifrån....40 timmars till Helsingfors...mannen, jag och barnen. Ska bli jätteskoj.  
De är ju en riktigt fin båt....på torsdagen går vi in till Helsingfors stad och kikar runt lite...
Sen på lördag har vi barnvakt och drar ner till Sthlm med våra vänner och går på ugglashowen...så nog har jag och göra hela veckan...;-)

Jag har ju RA....reumatism och nu har jag så fruktansvärt ont i min högra fot.. ..ag haltar. Känns som om någon med värsta klacken har stampat på min fot....jag tar ibumetin...men all smärta går inte bort...funderar på om jag måste ringa in till dr,,,men vad ska han göra åt.....kortisonspruta? Piller...ja, bätte än vanliga värktabletter så...
Jag ger det några dagar...kanske skovet upphör....annars ringer jag.

Nu ska jag se film...hyrt American Gangsters....med Denzel Washington som gansters?! Älskar den skådisen...men ALDRIG sett honom som den onde...så detta kommer bli intressant.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då, har du reumatism:(

Ja det här vädret är inte det bästa!



Vilket härligt höstlov ni kommer få!

Låter skoj att åka på kryssning:)



Å Ugglashowen, sånt är så kul att gå på.

Likaså musikaler..det borde man göra oftare egentligen.



Ja fr ingenstans kom det inatt & slutade lika fort.

Fast hon är ju fortfarande lite medtagen.



Kram

2008-10-27 @ 08:41:59
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0