Morfar med plattskärm

Min kära morfar har gått och blivit dator-ägare. Visst är det väl för härligt?! Han är 82 år..;-)
RIngde honom idag och frågade hur det går...
- Jo, jag googlar på...
Han har varit och köpt, min första dator-bok så nu sitter han hemma och lär sig själv. Han vill nog kunna lära sig maila sina barnbarn sen..han bor 10 mil ifrån oss.

Nästa vecka är det höstlov...jag har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra med båtåkandet...lutar åt siljaline...vi får se.

Nu står min 6 åring och vill åt datorn!!!!!!! Precis när jag fått tummen ur och börja blogga...jaja..kanske återkommer senare...

Ha en skönt kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med er?

Här är det lugna puckar!

ha det gott!

kram

2008-10-23 @ 07:46:50
URL: http://Titti40.wordpress.com
Postat av: ramona

Men syster yster morfar blir väl ändå 88 år i dec?

2008-10-23 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0