Min nya bil

Jaha..då var det en vecka sen jag skrev...fy på mig. Måste bättra mig.

I torsdags kväll blev jag av med min bil. Bara så där hastigt...Vi har ju haft den ute på blocket men inte lyckats sälja den. Det har ju inte gjort något för vi har inte hittat nån ny bil och jag är ju nöjd med min svarta pärla. Men i torsdags kom det en västeråsare och köpte den. OJOJOJ...vad ska jag åka i nu?! M och jag åkte till Sthlm och kolla på en Cadillac....jättefin. La bud på den....och fick den...YIPPIIII. Vi ska få hämta den på tisdag.
MIN NYA BIL..

I fredags va vi till Monika och Nicklas och käka middag med gott vin. Jättetrevligt. Mycket bra vänner....man kan verkligen slappna av med dom. Behöver inte "göra sig till", om ni förstår hur jag menar.

I går va det kalas för min nu 6årige son. Han fick en BMX....hur lycklig som helst blev han. Vi bjöd på sopplunch och sen massa kakor och marängswich....MMMmm...GOTT G  

Kommentarer
Postat av: Linda

Men WOW! Jessica vilken bil!!

Skit snygg, helt i min smak..så om du ska sälja den någongång;)

Kanon bra köp enligt mig!!



Grattis till sonen.

Marängswiss(eller hur det stavas) är ju hur gott som helst!! Mums!!



Härligt väder idag hörrömutter mutter

Men mysigt att kura inne=)



Kram

2008-10-05 @ 12:30:20
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Linda

Marknader är super skoj=)

2008-10-05 @ 15:15:31
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!

Bilen var supersnygg!!

Fälgarna var urläckra!!

kram

2008-10-06 @ 07:49:36
URL: http://Titti40.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0