Idag har ...

Idag har det inte hänt mycket. Jobbat sen 8 i morse och jobbar till 9 i morgon bitti.
Sonen ringde nyss och storgrina...
-Paapppaa spruta vvvvatten på mmmej mmmed vvvattensssslangen.
-Jaha..och vad hade du gjort då???
-VVVarit dddduuuummmm....Huäääääää hhhuuääääää

Hahha...ja, vad säger man..rätt åt dig eller???

I morgon är det studenten här i Sandviken..måste ner och kolla på alla som åker runt i fina bilar.
Mannen ska köra någon? i vår Musse -67 eller -69...eller vad de nu är..

Nu ska jag kolla på TV, Design: Simon & Thomas....dom är för härliga tycker jag!

God Kväll

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Nej! det är bara en gång om året och på skolavslutningen..Så ni får vänta tills nästa år!!

Ja! det jädrans regnandet verkar aldrig ta slut..suck Här har inte hänt mycket här heller..Blev lite avis när du skrev att ni hade en musse, är det en cab också? Det är nämligen min drömbil, får jag så mycket pengar över i mitt liv så ska det bli en mussecab..Jag fick föresten tid hos hon i Forsbacka på måndag kl.14.30. ska bli skönt att få långa naglar igen!! Ha det gott så hörs vi. hejs svejs

2008-06-12 @ 21:40:46
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0