Satt och snyftade framför Meg...

Har precis kollat på en film....en otroligt härlig, fin, romantisk, lite snyftig tjejfilm. In the Land of  Women, med bla Meg Ryan. Jag tycker hon är skitbra skådespelerska. Jag ville inte att den skulle sluta...ville ha mer...



Jag skickade ut mannen i garaget...snacka om snopen han blev när JAG kom med förslaget att gå ut och meka...Han vart jätteglad iallafall...Lillgrisen..;-)

I morgon är det jobb..tar med mig datorn till jobbet så jag kan surfa runt lite...ganska bra jobb så faktiskt....

Har kollat mitt värde oxå på bloggen...908 spänn...en fis i rymden...är jag inte värd mer??? ;-)
Hihi...får väl komma med bättre, roligare inlägg...HHmm...undrar vad jag ska hitta på då?!

God Natt, evryone...(hur fan stavas det?)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå en sån båt som jag vill ha, gubben vill ha en mer regelrättig fiskebåt, medans jag tycker att det vore kul att ha en båt vi kan sova i & han KAN faktiskt fiska från den med.

Men en liten fiskebåt(som han vill ha) kan vi INTE sova i;)

Jo då, hon var såå nöjd när hon kom hem, de hade paddlat kanot bland annat=)



Jag ska med jobba idag, men dock kan jag inte sitta o surfaavis=)

Så jag får allt kika in här ikväll när jag kommer hem!



Ha en toppen fin dag!

2008-06-24 @ 07:10:16
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0