SÄLJES; Cheva Tahoe, 24" hjul, 149 000:-

Är det någon som vill köpa min bil...?? Chevrolet Tahoe -00 med 24" hjul, 149.000:-
Jag har fan inte råd att köra den längre....bensinen går bara upp, upp upp...



Ikväll är det Sverige match!!
Ska tvinga min man...som är noll intresserad av fotboll (jag tror han är den ende killen som är det?)...att sitta och kolla på matchen med mig. Jag har lovat barnen oxå att vara uppe. Ska åka in till boulongerskogen på eftermiddagen så dom får springa av sig lite och somna på vägen hem så dom kan vara uppe ikväll...Hehe, man har sina knep. Köpt en varsin sverige t-shirt åt dom. Kanske jag skulle ha en oxå?!
Bunkra upp med lite chips och gotta...ska bjuda mannen på en öl så han sitter kvar...HIHI


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! vad mysigt det låter med fotbollstv och chips..

Och vad trevligt med Bouologneskogen (Vet inte hur det stavas)i eftermiddag, hoppas det inte börjar regna då! =0) jO! tack jag vet hur det e och vara höjdrädd! Det du sa om fugan på axeln, det hade varit en fin syn Hihihi vad det ingen granne som såg er??

Ha det så trevligt i skogen i eftermiddag!!

Hejssvejs

2008-06-10 @ 10:18:37
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hade varit en het spekulant om som sagt var inte bensinpriset hade stigit i höjden så!

Såna bilar gillar jag=D Stora grejjer=I like;)

Ååå vad mysigt det lät med chips o fotboll, riktigt gott lät det! Mums.

Ska med se fotbollen..spännande!

Usch idag var det skogsbrand i närheten av Hofors, luktade inne på jobbet så jag fick sån huvudvärk!=(

Nu håller vi tummarna för sverige!

Tjing

2008-06-10 @ 18:28:00
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Tjena! Vad trevligt med jordgubbstårta! Min älsklingstårta men då vill jag ha en hembakad sådan fniss Nja! avstå & avstå det väljer man ju själv vad man tycker. Hoppas ni får en trevlig dag! även i regnet suck typiskt att det skulle komma nu när det varit så fint så länge..

Hade!!

2008-06-11 @ 07:51:11
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0