Midsommaren över och semestern närmar sig

Nu är midsommaren över och vi har haft en härlig och lugn helg. Jag jobbade först på midsommarafton men senvar vi hemma och åt matjesill och färsk potatis. Grannarna kom över och spelade kubb...trevligt. M hade jour...så han har varit ute och lagat TV-nät i både Sandviken & Alfta. Det är ju inte så trevligt när han bara måste åka iväg så där mitt upp i allt.
Jaja..nu måste vi börja planera semestern. M går ju redan nästa vecka och jag v. 28. Men jag kliver av fredag kl 8 på morgon så egentligen skulle vi kunna fara iväg redan på lördag. Vi har bestämt oss för strömsholms kanal och mälaren istället för Göta kanal. Det skulle bli så långt och traila för oss. 2 veckor med båt sedan tänkte vi åka ner till LEGOLAND.
Kom på det i går kväll...hehe...tror ni det finns boende?! HHmm..ska kolla runt lite idag. Scandic Hotell har ju bra erbjudande med ICA. 
Hoppas ni har haft det bra i helgen!!

Kram kram   

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas du får en riktigt härlig semester då det blir dags, här bara regnar det, suck.

2008-06-23 @ 10:38:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/
Postat av: Helena

Hej! Hoppas ni får en kanon semester...Med mycket sol och allt som hör till.

Ang blogggrejen så vet jag faktiskt inte hur det ligger till med det, gick bara in och kollade och den räknade ut det..

Ha en fortsatt trevlig dag!!



Hejs svejs

2008-06-23 @ 11:48:42
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vilken härlig semester ni kommer att få!

Vad har ni för slags båt?

Scandic Hotel bodde vi på för några månader sedan, genom ica, det var helt ok hotell!

Good frukost;)



Jaa visst hade man förväntningar som barn när det var nåt på G!

Ska bli kul att höra med henne i em när hon kommer hem hur det var.

Har dina barn gått på det lägret någongång?



Kram

2008-06-23 @ 12:59:48
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Linda igen

Tjuvkikade på din & helenas "diskution" om värdet på bloggen

Vet du hur dom räknar ut det värdet??

Eller blir det bara slumpmässigt ett tal??

Hmm..gillar inte min låga siffra...;)

2008-06-23 @ 13:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0