Ligger lågt

Ibland ligger jag bara lågt ett tag. nu var det en vecka sedan jag bloggade. Har känt att jag är less på mycket...bla jobbet. Trodde jag skulle känna mig bättre när jag iväg en vecka men icke sa nicke. Känner likadant...helt enkelt less. Behöver verkligen mina 4 veckors semester snart.
5 veckor kvar!!!

Har massa komp tid som jag kan ta ut så länge, för vissa dagar/helger så åker mannen bort med firman...och är det helg så har man ju ingen barnomsorg...då måste jag kompa ut för att ta hand om barnen...inga problem egentligen...men då har vi inga vikarier som kan hoppa in. Alla vill tydkligen vara ledig under sommaren. Idag är en sådan dag. Skulle behöva vara ledig, men var tvungen att gå till jobbet och göra mina 24 timmar...ringa snällt runt och fixa barnvakt för 24 timmar...hur enkelt är det?? Inte undra på att man blir less.

Äh, nu har jag spytt ur mig lite....Ha en så härlig och solig dag....alla ni lediga..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0