Här är JAG!!

Snor denna från..... http://titti40.blogg.se/

Hur bor du? Hus i Östanå, Sandviken
Brukar du komma i tid? Alltid
Hur lång är du? 160....-1
Kan du laga mat? Ja fast jag tycker de e tråkigt!
Vad jobbar du med? Personlig ass
Vad har du på dig just nu?  Kjol & linne
Har du någon fobi? Spindlar & höga höjder
Hade du en bra kväll igår? Ja
Vilket är ditt senaste inköp? Mat på Maxi
Din favoritdryck på morgonen? Kaffe, svart
Var fick du senast pengar ifrån? barnbidrag i dag från FK
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja
Vad hade du sönder senast? klippte sönder en av M t-shirtar jag tyckte va ful...(taskigt va) hihi
Vem snackade du med senast? Syster Ramona
Varm favoritdricka? Kaffe
Favorit dricka när du är riktigt törstig? Vatten
Alkoholhaltig favvodricka? Öl, ljus
När gjorde du senast något riktigt dumt? Oj...hhmmm...riktigt dumt? Igår kanske
Saknar du någon just nu? Min mamma som är borta sen -90 
Vad ska man göra för att få dig irriterad? Slänga saker överallt, att inte komma i tid och hålla vad de lovar
Någon jag stör mig på? Ja
Senaste person du kramade? Sonen Hampus
Senaste person du ringde? Syrran
Senaste person som ringde dig? Syrran
Vad drack du senast? Kaffe
Vill du ha barn? Ja...gärna en tjej...
Längtar du till din födelsedag? Nej inte egentligen. Fyller nästa söndag och då jobbar jag. 34 blir jag!
Har du rakat dina ben någon gång? Alltid
Är du sugen på något nu? Samma här...alltid
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 3-4 st
Använder du hudkräm? ja
Attraheras du utav män med skägg? nej, inte direkt. Opps...jo M...han har ju lite skägg..;-) Love you
Micropop eller poppa själv? Poppa själv
Brukar du baka? Nej tyvärr....rulltårta iblad.
Röstade du i det senaste valet? Yepp...M
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Jadå det är jag
Vilken låt lyssnade du senast på? RixFM tittis em-låt
Har någon annan sovit i din säng inatt? M
Vad tycker du är äckligt? Röklukt när man äter
Har du pengar på mobilen? Nix jag har abonnemang

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej! Det var länge sen! Jag har haft bloggpaus ett tag men är nu tillbaka. Jasså så det är här du håller till, ska genast läsa lite mer hos dig.

Kram Annica

2008-06-19 @ 11:41:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0