GOD MORGON

Idag är det fredag. Sitter på jobbet och väntar på att på att bli avbytt kl.08. Idag ska vi till min stad där jag är förr...Bollnäs. Min morfar bor kvar där så vi ska hälsa på honom, åka iväg och äta lunch på Växbo Krog. Där är det toppen. Dom har får & getter, växbo lin, liten gårdsbutik m.m.
Min svärmor ska oxå med...hon fyller 66 år idag..GRATTIS BARBARA!!

Ikväll ska jag ut med turkiet-Helena och arbetskamraten-Jenny och äta och dricka gott på Kharam. Jättekul.

Ha en härlig dag!! Kram Kram
  


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej

Nu är det helg=)

Ska strax åka till marknaden i Ockelbo..



Ja du vad lyssnar jag på för musik, schlager, glad musik som rycker med en=)

Inte jazz för mig hellerL



Gamla 80 tals låtar gillar jag ocksåL

Hoppas du får en super duuper trevlig kväll på Kharma!

Jag kanske ska ut med vänner imorrn, har inte bestämt mig ännu.



Kram

2008-06-27 @ 16:41:22
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas du hade en riktigt bra kväll med dina vänner!

2008-06-28 @ 09:17:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0