Är en funderare idag..

Jisses, vad jag längtar till semestern. Det ska bli så härligt att vara ledig i 4 veckor. Synd bara att just dom veckorna går så himla fort. Schopp schopp så är veckorna slut...tebax till jobbet och invänta ett helt år på nya semesterveckor.
Iallafall så kommer vi ha det super i båten. Alltså..vi 4...i en båt ca 2 veckor. Utan TV...bara massa familjespel. Närmare varann kommer man inte...Jag & M bråkade inte en enda gång förra året....barnen höll oxå sams. Det är ingen ide att hålla på att tjaffsa när man är på en liten båt..jag menar...man kommer ju ingen vart...kan inte direkt springa och gömma sig...;-)

Funderar även på vad jag ska göra med mitt liv, alltså vad jag ska jobba med. Är ju pers. ass men har nu varit det i snart 5 år åt en och samma...känns som jag kan det här nu. Vill göra nått annat. VAD?
Alla jobb man söker är man ca: 100-200 personer på...hur stor chans har man...inte har man någon speciellt hög utbildning på högskolan heller....HHmm..kanske öppna eget...en lite butik här i Sandviken. Vad ska jag sälja?
Finns det någonting här i Sandviken som saknas?

Får fundera mera...

Ikväll är det Allsång på skansen. Jag bara ÄLSKAR det programmet.

Tjillevipp
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle vilja öppna ett cafe typ, men inget vanligt..utan ett ovanligt;)

Men sen vet jag inte emraL



Allsång på Skansken ja! Ska jag med se, skulle även vilja åka dit o va där live!

Har du varit det??



Kram

2008-06-24 @ 19:46:11
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja, vi var där förra året...men det tokregnade då, så det var inte så skoj. Skulle vilja sitta längst fram en solig dag..;-)



Hihi..ovanligt? Skulle ett cafe funka här i sandviken? Finns ju ganska många...ni brukar ju sitta på Hansens va...Det är inte direkt mysigt cafe utan som alla andra här i stan...trist och tråkig.

2008-06-24 @ 20:23:15
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0