Översvämmning i gallerian

Ska på fest i morgon. Tänkte köpa något nytt. Va till köpis och sprang i alla affärer...hittade en kjol på kappahl...men då skulle jag ha något till..så jag köpte inte den då utan leta först efter en topp. Efter många om och men och mycket tjat från barnen...kissnödig, hungrig, glass..(stackrarna som var tvungen att följa med...men vad gör man då?!)..så hittade jag en jättefin topp på Brothers & sisters....köpte den och snabbt in till kjolen...BORTA!!!!! NEEEJJJ....frågade om dom hade en sån i Sandviken då...ja, en kvar....fort in i bilen...stampade gasen i botten...Tokregnade...in i p-huset, ner till gallerian..STÄNGT!!!!!! Det är översvämmning i Gallerian....FAN!!! Hoppas kjolen finns kvar i morgon.....
Ska på bio i kväll med barnen...PANDA....ska bli jättekul. Ska passa på att äta lite Sushi innan i Gävle...Jag älskar Sushi!!!

Ha en bra dag, och kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Näää fy vad jobbigt med kjolen!!

Du får stå & stampa utanför direkt kl 10 imorrn, under stängningstid borde den ju inte försvinna iaf=)

Asså det förvånar mig inte att det blev översvämmning, guud vad det regnade!

Panda såg vi för några veckor sedan, han är för goo;) Mysigt att göra sådär, först käka o sen gå på bio!

Hoppas ni får en trevlig stund!

Imorrn börjar jag jobba...ååå...tänk att ha 4 veckors semester..vilken ågren jag skulle ha sista vecken! Nu har jag bara varit ledig i 1!=D

Kram

2008-07-31 @ 18:07:12
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Tjena kompis!?

Visst du får ringa mig när du vill fika!!Jag väntar :0)

Typiskt att det skulle bli översvämmning då! vi har haft kanonväder i Leksand hela dagen idag..Jag tror någon hörde min bön igår innan jag somnade..Men jag bad inte om så mycket regn här då hihi

Ha det gott så höres vi tjingeling & kram

2008-07-31 @ 23:30:04
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Annica

Nej så trist! Hoppas du får tag i den kjol du vill idag! Ha en trevlig helg.

2008-08-01 @ 10:50:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/
Postat av: Helena

Hej! vart har du tagit vägen då?

ha det gott kram

2008-08-08 @ 07:06:17
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0