Nintendot är borta...katastrof!!!

I morgon åker vi. Tvättat, strykit och packat som en tok. Försökt stuva in på bästa sätt i båten. Förra året köpte vi varsinna Nintendo DS till barnen, för tråkiga stunder på båten. Nu är en väska med en konsol och ALLA spel i försvunnen, borta med vinden...Så nu har vi en konsol kvar...utan spel. Ni ska inte tro att de brydde sig så mycket....du kan väl åka och köpa nytt mamma...Vad f-n tror du jag är gjord av pengar. OK, man kanske inte kan räkna med att barnen ska fatta hur mycket saker och ting kostar (jo snart)...men..dom kan lära sig att förstå att vara rädd om sakerna. En ny konsol kostar 1500:- sen kostar spelen allt från 299:- styck. Nej, det blir inget nytt spel. Dom får skylla sig själv....Är det någon som har ett begagnat...lite snabbt nu...vi åker ju i morgon...;-)

Jaja...jobbar sista skiftet nu, till 8 i morgon...sen far vi. SKÖNT.

Kommer ha datorn med mig...;-) Så jag kan surfa om jag får tråkigt....barnen ska inte få låna den...HIHI

Kommentarer
Postat av: Linda

Du jag känner igen det där med att köpa nytt!

Herre gud, verkligen slit o släng i deras värld!

Känns liksom inget kul att köpa nåt, för det är ingen tacksamhet längre..

Tyvärr har vi bara ett vanligt x-box.

Men förhoppningsvis lär de sig nåt nu då, att de måste hålla reda på grejjerna!

Ha det så jätte trevligt nu! Ser fram emot att läsa lite rapporter;)

Kram

2008-07-03 @ 19:33:09
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0