Mår bättre

Efter ca 1 dygns sovandes så mår jag mycket bättre. Inte superfrisk, men hyffsat så jag kan ta mig och handla och börja planera packningen i båten. Skulle verkligen velat gjort naglarna innan fredag..men hon är ju på semester så jag får väl försöka fila och fixa själv...blir ju inte alls snyggt..det är en hygglig utväxt nu. Kanske man skulle fila bort hela förstärkningen...går det själv?

Idag måste jag åka runt och kolla ny matta till båten, handla byxor och kalsonger till barnen. Apoteket för att inhandla div. värktabletter och plåster.

Tjo och hej från mej 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Vad bra att du känner dig bättre..Visst kan man fila ner naglarna själv, det har jag gjort efter inte ens 2 veckor min en tummnagel sprack, och dom andra naglarna lossar i bakkant...E väl så där nöjd med läget, så det får hon nog göra om gratis...

Och visst är det roligt att barna är med & bakar,då lär dom sig samtidigt tills dom flyttar hemmifrån..

Ha en fortsatt trevlig dag!!

2008-07-01 @ 13:46:28
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt att du mår bättre!

Som svar på din fråga..lite sent om sido kanske;)

Men du messar "vem är (dittnamn)! till 118100

Så får du tbx vem du är=)

Jag har bestämt mig att göra naglar till hösten, ska bli skoj=)

Mina är riktigt nedbitna, men det borde väl funka ändå??

Ska även klippa mig i höst..hihi ute i tid jag! Vet redan hur jag ska klippa migL

Jag kanske är knäpp, men längtar lite till att få köpa höstkläder & så..men INTE till hösten!

Kram kram lcka till med förberedelserna inför semestern

2008-07-01 @ 20:39:35
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0