Herregud vad trött jag är...

Har knappt sovit en blund inatt...upp och kolla vatten hela tiden. Men när vi ligger still så tar den inte in så mycket vatten....det är värre när vi åker. I morgon kommer vi till Kvicksund så vi kan kolla felet...OM det skulle vara större fel så är det bara att fara hemåt..Kul...HHmm...vad ska man då göra i 2 veckor?! Nej, jag måste tänka positivt...BÅTSAM kommer kunna laga den så vi kan fara ut i Mälaren & Stockholms skärgård.
Idag har vi tagit oss till Hallstahammar. En jättefin camping här men minigolfbana & badbassänger. Skönt att duscha idag kan jag säga...;-)




Nu håller pojkarna (inkl M) på att leka....;-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen!

Hoppas du inte tar illa upp med inlägget igår..Tyckte bara ditt inlägg var roligt, typiskt att det skulle hända nu när du sett framimot en skön båtsemester..Hoppas det inte kostar allt för mycket och att ni kan fortsätt eran resa ut i Stockholms skärgård..

Ha en fortsatt trevlig kväll..



kram Helena

2008-07-06 @ 19:50:26
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag skulle med kunna tänka mig en husbil=)

Men är som du, rätt så ensam om det i familjen..men som sagt..tur man får som man vill;)

Annars får väl du o jag ta våra husbilar ihopfniss

Så kan karlarna sitta hemma=) Hehe..

Nu har vi fått hem vårt kaninhus, så ska fixa med det imorrn, dottern o jag. Sen på kvällen kommer kaninen=)

Hon är spänd kan jag säga..jag bara älskar djur! Tur man kan skylla på dottern o säga att det är Hon som vill haL



Håller tummarna för att inte färden går hemåt imorrn

utan till Stockholmsskärgård!



Kram

2008-07-06 @ 20:02:52
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0