Hemma nu...

I lördags pajjade min uppkoppling på datorn. Har inte haft tillgång till Internet sen dess...jag som tänkte blogga och surfa.:-( I allafall har vi haft en bra semester med båten trots regnet första veckan och grundet...I lördags var vi på Grönan. Låg på Sthlm kungliga marina med båten. Ni skulle ha sett båtarna där...vår båt var en liten ärta jämnfört med deras båtar. Där låg vi 2 dar sen mötte vi upp våra kompisar i två dagar...trevligt, trevligt. Sen for vi hemåt....Igår anlände vi Östhammar där vi la till. Kompisarnas bil stod där så den tog vi hem och nu är M nere och hämtar båten. Nu ska de tvättas och strykas tills vi åker till Danmark på måndag.
Ska göra mina naglar oxå på måndag morgon...dom ser för taskiga ut!!!!! HUA

Skönt var det ialla fall att sova i sin säng i natt...sov som en stock...lite gungande faktiskt...typ som en lätt fylla...HAHA


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej igen! jag skrev ett svar till dig på min där du hade skrivit..Hon med naglarna avbokademin tid idag..För hon sms mig igår och då berättade jag att alla mina lösnaglar hade lossnat första veckan och att mina riktiga hade blivit förstörda..Hade jag varit hon så hade jag bjudit på en nagelförlägning gratis, för dom ska väl hålla lite längre än så eller?? men hon skrev bara tillbaka att hon hoppas att jag hittar en bättre och att hon avboka min tid idag kl.11.10 Det tycker jag var dålig stil..men men..

2008-07-18 @ 13:28:35
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Linda

Välkommen hem;)

För en kort stud, ser att du ska till Danmark..det var ett väldigt farande på digL

Vad ska du hitt' på där??

Skönt att ni har haft det bra, o rört er bland kungligheterfniss

Å bland mina trakter, Östhammar är inte långt där jag kommer ifrån!! Kul=)

Kram

2008-07-18 @ 16:33:28
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Tittar in för att se hur du har det.....

Kram Annica

2008-07-20 @ 17:05:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0