ZID då?

Nu är det bara en vecka kvar, sen är det jullov. Har fullt sjå att få upp barnen på morgonen, men nu är det bara en vecka kvar. Vi har pusslat ihop lite så dom slipper gå på fritids. Det ska bli jätteskönt med lite jul & ledighet.
Kanske måste börja fundera lite på julmaten...har ni tagit tag i det redan? Vi ska ju fira hemma hos mig...alla i min familj kommer...alltså bror och syster med barn och min styvfar. Hoppas svärmor tänkte fira med oss i år...måste ringa och kolla med henne.
Vi kommer ju ha fasters lilla färsking på jul....han har inte fått något namn än...jag tyckte ZID...men det var bara jag som tyckte de va fint...Bror bara skakade på huvudet och såg ut som att han dumförklarade mig...hehehe.
Ser han inte ut som en ZID??

Nu måste jag jobba på lite...
Ha en härlig dag, kram kram!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vilken goding =) Jag är ifrån Gävle men bor i Sundsvall på grund av att sambon fick jobb här. Har bott här i lite mer än 1½ år. Såg att vi var lika gamla med.. Vilken stadsdel bodde du i? Kul med en gävlebo..=)

Kramen

2008-12-15 @ 10:26:55
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!

Oj vilken söting!

Zid var ett fräck namn, lite ovanligt men gulligt!!

Ha en bra dag du med!kramiz

2008-12-15 @ 11:38:21
URL: http://Titti40.wordpress.com
Postat av: Ramona

Klart Fastrarnas "julskinka" Ska heta Zid abbe :-)

Vår bror har nog dumförklarat oss många gånger å fler blir det nog hahaha

2008-12-15 @ 16:59:34
Postat av: Linda

Ååå vilken going!

:)

Fast Zid, nää jag håller nog med bror din:P



Kram

2008-12-16 @ 07:06:42
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0