Tomten skrämmer :-)

Tänk att nu är det bara 6 dagar kvar till julafton. Känner mig beredd...stod i går och stekte köttbullar i tre timmar. Snacka om att man luktade stek-os efter det. Nästan alla julklappar är klar...tomten hyrd och granen huggen..ska bara klä den i helgen. I morgon tänkte jag göra lite knäck och lussebullar.
 
Jag längtar verkligen att få vara ledig med barnen. Att få ligga och gosa på morgonen i sängen, istället för att upp och skicka iväg dom med bussen. Ska bli så härligt!!!

Det här med tomten. Vi har ju alltid samma tomte. De är en vän till min man som brukar komma. Han är två meter lång och stor som ett hus. Kommer i en stor härlig päls och luva. Barnen tycker de är spännande men min syster 27 år sitter som ett frimärke i soffan och tänderna skakar....OK jag överdriver lite men i stort sett så är det så. Hon tycker att vår tomte är stor & otäck...Hahaha. Tror jag ska be tomten att krama om syster i år...



  


Kommentarer
Postat av: sanna

Men vad härligt de låter att ligga kvar i sängen... Jag har försökt att gå in på din blogg, men ej kunnat.. Har väl varit någonting för stunden.

Jo jag har kört spinning till och från, men det är väl något jag gör bara, är inte så värst intresserad men bra för kroppen är det. Kul med din syster skrattar.... men så gulligt...

Kramen

2008-12-19 @ 15:02:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Ramona

Hörrö jag läser här ibland!!! Tomten är otäck,stor!

Men jag har inte varit snäll i år så då får jag ingen kram hahaha

2008-12-19 @ 17:38:17
Postat av: Linda

Hej!

jAG FÖRSÖKTE SKRIVA EN KOMMENTAR PÅ DITT FÖRRA INLÄGG, MEN DET GICK INTE ATT LÄMNA NÅN..MYSKO.

MEN NU VERKAR DET JU GÅ:)



NÄÄ DU SKA INTE SLÄNGA PÅ LUREN NÄR VI FÖRSÄLJARE RINGER...ÅÅ JAG BLIR VANSINNIG!!!!

SÅ DET ÄR FELFNIZZ



KUL ATT HÖRA ATT FLER ÄN JAG ÄR "RÄDD" FÖR ROMTEN;)

NÄR JAG VAR LITEN VAR DET HEMSKT, MINNS FORTFARANDE KÄNSLAN JAG FICK NÄR JAG SÅG HAN & INNAN NÄR MAN GICK & VÄNTADE!!!

OJOJ JAG VÅGADE INTE ENS GÅ PÅ TOA SJÄLV..FAST RIKTIGT SÅ ILLA ÄR DET INTE NU..MEN NÄSTAN;)



JAG HÅLLER MED DIG, SKA BLI RIKTIGT SKÖNT MED LEDIGHET NU! 3 HÄRLIGA VECKOR..WOW SÄGER JAG!!!

:)



KRAMAR OM

2008-12-19 @ 21:16:10
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

Tittar in för att se hur du har det så här före jul och skickar en julkram!

2008-12-20 @ 10:30:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0