STORA VALL.... :-(

Jo, jag är pigg & fräsch idag trots julbord och pubbesök igår. Vi var ju på stora vall igår och åt julbord. Ganska gott men vi är långt ifrån nöjda om jag säger så. Vi var ju ett sällskap på 60 personer. Vi blev uppdelade i 2 salar i en massa småbord...så vi kom ju ifrån varandra...fast vi blivit lovade att alla skulle få sitta ihop i en sal. Det var fri tillgång till dryck bara det att all ljus starköl tog slut efter en omgång. Fanns bara julöl och mellanöl kvar...Efter en halvtimme tog all mellanöl oxå slut!!! VA???
Personalen var otroligt stressande...*för lite personal*...så dom blev väldigt otrevliga.
Sa till flera bord att dom inte hade tid att ta upp snapsbeställningar...
- Jag har annat för mig än att stå här och ta upp beställning!!! VA igen...???
Aldrig mer STORA VALL i Gävle!!!!!

Vi var jättemånga som var sugen på ÖL..*fanns ju ingen på julbordet* så vi åkte till Cheers i Gävle. Fy f-n vad roligt vi hade där. Jättehärlig stämmning och alla var nöjda med att få ÖL...:-)

Nu ska vi hämta kidsen, sen ska jag till systeryster och hälsa på. Pussa lite på Tilde & Theo....


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Är du också från Sandviken... trevligt snart börjar jag ju känna mig som hemma igen.. =)

Hoppas du hade det trevligt på julbordet i Gävle...

Vill hem igen.. =(

2008-12-14 @ 22:16:01
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Linda

Va!!?

Nää sa de så, att de inte var där för att ta upp snapsbeställningar??!



Å delade upp er sådär, de fattar de väl att om man kommer som sällskap så vill man sitta ihop.

Nää det där låter inte som nåt bra ställe!



Tur att ni fick kul sen iaf & fick eran öl tillslut;)



Kramiz

2008-12-16 @ 07:12:31
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0