PPP

Nu ska jag iväg på handledning. Där pratar man problem-lösningar-konflikter mm. som man har på jobbet. Där samlas alla anställda...(vi är hela 3) och pratar med varann...brukar gå hett till ibland..Hehe.

Sen ska jag til frissan. Ska ju på julbord på lördag så man vill ju vara lite fin...ska nog försöka hinna med och sola en sväng på parkbadet oxå.

Ikväll ska syjuntan träffas...syjunta låter väldigt gammalt...eller hur?! Vi kallar oss PPP...kommer inte ihåg riktigt vad det stod för...vi bestämde namnet en mycket SEN natt...med mycket vin i kroppen....men de sista två p:na står för Party Pinglorna...vad står det första p:et för? Måste höra ikväll om det är någon som kommer ihåg de...Hahahaha

Kanske knäpper en bild på min nya frisyr sen...ska färga håret hemma i eftermiddag...hur ska jag hinna med allt?

Ha en härlig snöig dag Pinglorna...där ute i cybervärlden!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej och tack för det...Håller du på själv på med VV? Låter skoj med syjunta älskar pyssel.. Hoppas du blir nöjd med frisyren..

Kram

2008-12-11 @ 18:20:19
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Linda

Pratglada-party-pinglorna kanske?;)

Aha du ska också klippa dig?

Vart då?

Spännande att se kort på dig sen, övertygad om att du kommer bli ursnygg!

:D

Lite solning är inte heller fel, blek som man är(elleriaf jag)



Jaaa skönt som tusan med lite ledighet!!

Behöver verkligen det känner jag.



Ha en toppen kväll!



Kram

2008-12-11 @ 18:22:03
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Alina

Nice blogg:)

2008-12-11 @ 18:23:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0