Pojke som ska heta....namnlös???

 Hehe...snygg sömndrucken pose....Gynning?? No...it´s me...Jessie.... :-)

Iallafall så blev jag faster sent i går kväll...en liten pojke på 3 kg och 50 cm lång...*precis som en julskinka*..Hihi
Bror ringde i natt....jag svarade..tror nog jag sov fortfarande för jag uppfattade honom som att han skulle heta...Namnlös!?
- Ehh...namnlös??
- Neje, vi vet inget namn ännu...han är fortfarande namnlös...sa han...
- Öhh..jaha...du menar så...
- Sov vidare du, syrran....hahaha


Kommentarer
Postat av: Linda

Okey!

Positiva stod p:et för;)

Faan va snyggt det blev!!

Vad modig du är som vågar klippa så kort!

Ok! Lekri!

Det är där som jag med ska klippa mig, hos nån Sandra som bara är där för ett tag.

Tidigare klippte jag mig på Effect o blev inte missnöjd men har hört så mkt bra om Lekri, så jag tänkte testa dom nu:D



Hur gör du? Färgar du efter att du klippt dig?

Jag funderar på om jag ska göra det innan eller efter??

Spelar det någon roll??



Nu ska vi snart åka ner till mammsen..å stanna på vägen o köpa lite julklappar:D

Härligt snöväder vi fått!

:)



Kram Kram & GRATTIS till faster!!!!!!

2008-12-12 @ 13:19:54
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis! Kul med en liten nykomling... det blev ju bra, tycker det är häftigt med kort hår. men mitt hår är så lockigt att det går inte ha det kort. =)

Trevlig lucia helg...

Kramen

2008-12-13 @ 00:32:12
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0