Mysig julafton

Vi hade en jättefin och mysig julafton. Det var min familj och syster med sina två barn Theo 2 år och TIlde 1 år, sen kom bror med fru och deras lilla nyfödda som är 2 veckor. Sen var även deras gulliga lilla pudel Crayzy med...så vår katt Greta va inte så glad. Hehe
God mat och tomten kom ju givetvis med klappar. M och jag har kommit överens om för många år sedan att INGA klappar till varandra...men lik förbenat så köper vi...en till varann...:-) Jag fick ett fotbad med massage. Jag har verkligen önskat mig ett sånt. Jag som har så problem med mina fötter pga RA. Jag blev jätteglad!!!!

Nu idag så ska vi till M´s familj och fira. Sen ska jag hem ikväll och sätta mig i ett härligt varmt fotbad. Längtar.

Ha en trevlig fortsatt jul. Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Linda

Var fotbadet skönt?

(dum fråga)!

:)

Samma här då, vi hade också bestämt att vi inte skulle köpa nåt till varann..men men..det blev ju lite iaf;)



God fortsättning!

Kram

2008-12-26 @ 15:04:43
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Annica

God fortsättning och kram från mig

2008-12-26 @ 19:39:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0