Beslutsångest

Varför kan jag inte bestämma mig? Så är det jämt. Ruggig beslutsångest. Då gäller det allt. Vad ska vi äta...kan inte bestämma mig, önskar att det vore någon som sa åt mig....gör det och det..men en sån finns inte. Mannen - gö vad du vill...bestämm du...TACK så jävla mycket då!! Jaha, blir korv för fjärde gången den här veckan. Varsågoda och ät.

Lika när jag kommer till ICA Maxi i Sandviken....NEEEEJJJJ...MIN parkering är upptagen....Jag har en egen parkering...JA, JAG tror det iallafall....ställer mig ALLTID på samma ställe och är den upptagen...får jag någon blackout,,,och åker runt runt runt...tills jag hittar en parkering som tycks skrika...-här kommer du in,,,,här behöver du varken backa, eller vara rädd förr att slå upp dörren på en annan bil och den ligger ganska nära till kundvagnarna.....det har hänt att jag åkt därifrån...för MIN parkering är upptagen...Vad fan håller jag på mig...
Hehehe...M hatar att följa mig till Valbo köpcentrum. Iallafall om JAG kör....för jag åker in första infarten....ner till typ HM....zickzackar mellan bilar för att hitta en BRA plats....nej...jag hittade ingen utan åker runt till andra sidan köpcentrat....för att hitta en där...blir alltid oxå där på samma ställe...varför åker jag inte dit på en gång då?...vet ni hur länge vi kan hålla på....Psyko jag!

God natt....eller....ska jag gå och lägga mig...äh, sitter uppe en stund till....nej...nu går jag och lägger mig. God natt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha, vad skönt att se att det är andra som har samma problem som jag!

Å när man är på restaurang ska man ju inte prata om, Johan vet ju direkt vad han vill ha.

Medans jag funderar redan i bilen..för att slippa stå där i flera timmar framför disken o fundera.

J blir lika irriterad varje gång.

Å sen när hans mat kommer in(eller den jag äter med) så ser den mkt godare ut iafsuck



Jag har också en sambo som säger "Bestäm du, mig kvittar det"

Gaaaah



Nää jobbigt är det.



Nu dags för jobb!!

Där slipper man iaf fundera för dit vet jag att jag Måste!

:)

Kram & ha en bra dag

2008-12-16 @ 07:10:17
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Linda

Go kväll!

Ååå vilket fint tjejnamn..Fiddelie.

Det har jag aldrig hört förrut.

Hmm, ja jag Ska ju ha en till..som pojknamn gillar jag Melwin & som flicka..hmm..har lite olika alternativ, så som Filippa, Signe, Havannah, Elwira.

Ja du ser, beslutsångest igen;)



Kram!

2008-12-16 @ 18:18:30
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hihii fast jag förstår om det kan vara jobbit, lider av de ibland själv... Min sambo blir galen på mig för att jag aldrig kan bestäma mig alls...



Jag gick på steneberg och växte upp både på söder och brynäs.



Sov gott

2008-12-16 @ 22:34:22
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!

Skön att få en dag att bara vara!

och göra det man vill själv!

Ha en bra köttbulledag!

Ang. din fråga om jag kommer att gå kvar på vv?

Jo! det ska jag, men jag ska inte gå varje vecka..Det är ju grattis nu nu när jag blivit guldmedlem och håller mig under 70 kg..

kram

2008-12-17 @ 07:27:37
URL: http://Titti40.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0