Sthlm är en underbar stad att strosa i på en lördag...

M och jag for ju ner till Sthlm och hade en underbar helg. Vi bodde på Hilton Slussen..verkligen jättefint. Det blev ju jättefint väder oxå på lördagen. Gick och strosade i gamla stan och var in vid city..där var det ju kulturfestival. Skoj skoj. Träffade på min bror med fru. Dom hade farit ner på fredagen och skulle åka hem. hann med en/två öl på Flytbryggan vid slussen. Jättetrevligt!!!
 
Broder, Linda & M

Sen på kvällen gick M och jag upp på söder och åt mat på Dollys. Hur  gott som helst. Verkligen att rekomendera om ni åker till Sthlm. Ungerfär som Churt Street i Gävle. Vi åt både förrätt & varmrätt...åt så vi storknade. Vid 22 var vi proppmätt och trött...tänkte att vi går tebax till hotellet och tar en drink i baren. Jo visst...tjena.
Vi hade tydligen missat att det skulle bli midnattsloppet på söder....många gator var avstängda...omöjligt att gina över oxå för det kom löpare hela tiden....19300 st var dom!!!! Det tog oss 1 1/2 timme ner till hotellet som låg 1.5 km bort från restaurangen...fast det va jättetrevligt...och mycket folk!!!
En sådan här resa gör vi om...snart hoppas jag!!! ;-)

I går var det dags för skoltajm. Hampe börjar i ettan och Rasmus i sexårs. Spännade..det hade gått jättebra första dagen!!

Spöregnade när dom gick till bussen...mammas älsklingar!!!

Nu jobbar jag....:-(
Rasmus ringde alldeles nyss och sa att han älskar mig. Han ringer varje kväll jag jobbar. Åhh...vill vara hemma.
I morgon ska jag cykla hem....för att hämta bilen och åka och få mig en kopp kaffe hos Titti.
Sen ska jag fixa naglarna. Har inte bestämt mig för om jag ska göra om förstärkningen eller om jag ska ha korta naglar ett tag. Börjar tycka det är lite småjobbigt med halvlånga naglar....Vi får se hur jag gör.
Sen på kvällen ska jag träna squach med Monika. Herregud...det var kanske.....6 år sedan jag spelade senast!!
Jag kommer garanterat få träningsvärk.....;-)

God kväll på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Oj låter mysigt med någon som älskar en.....fina killar du har!

Kraam

2008-08-19 @ 22:09:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/
Postat av: Linda

Hej!

Ååå det är ju så mysigt med sådana hotellvistelser=)

Skönt att det blev så bra väder också.

Jag kan förstå att ni hade en trevlig helg, låter verkligen som det!

Vi har med pratat om att göra nåt sånt där snart, bara vi två.

Usch idag är det grått o trist o jag är hemma o sjukpissdag

Men hoppas på att vara bättre imorrn, vill INTE vara hemma från jobbet juh..dåligt samvete som satan får jag!

Ha det så trevligt hos Helena=)



Kram

2008-08-20 @ 07:39:37
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0