Tjillevipp!

Jo, jag slutade ju 8 i morse. Har varit vaken sen 03....väldigt seg och sliten nu. Börjar 8 i morgon igen...orkar inte!!!!
Sen är jag ju i och för sig ledig bra många dagar, men ändå.
Jaja....idag blir det iallafall lungt. Ska kolla på film ikväll och mysa med mannen...;-)

Har bokat in UgglaRheborgUlvesson den 1 november med våra vänner/grannar. Vi är 6 personer som åker ner och bor på hotell och går på revyn...ska bli så kul!!! Har redan skaffat barnvakt..;-)

Sitter och surfar på en resa nästa år oxå...men inser nog att det blir nog svårt att både åka utomlands en vecka i maj och bila 4 veckor i sommar i Europa. Hur ska jag få ihop det både ekonomiskt och semster?!?!
HHmm...kanske jag ska åka med en kompis...i vinter....själv...utan man och barn...då blir det ju MYCKET billigare...;-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Halloj!

Vad trevlig med lite utflykter då och då!

Önska att jag & gubben oxå kunde göra något sådant utan barn.

Hör av dig när du känner för fika..Ha en bra dag!

kram

2008-08-25 @ 13:03:58
URL: http://Titti40.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0