Min kropp värker....

Har precis kommit hem från en squach-träning. Har inte spelat det på 6 år...så nu var det premiär...snacka om mör jag är i kroppen. Konstigt nog mest i ryggen...hur kan det komma sig...?!

Var och tog bort mina naglar idag oxå. Har ju haft ganska långa med förstärkning på och fransk manikyr...riktigt snygg, men nu bestämde jag mig för att ta bort förstärkningen så mina under får "vila" lite....men herregud hur mina såg ut. Alldeles förstörda...nu får jag har mörkgrått nagellack så dom inte syns...sen fick jag klippa av hela nageln
för dom var ju så tunn längst ut så det gick inte att behålla dom. Nu är dom superkorta iallafall...ett tag tills jag vill ha förstärkning igen...men är det värt det kan man ju undra...men vill man vara fin så får man lida pin....eller vad det nu heter.

Nu ska jag duscha barn och sen läggdags. Min man ska ut i garaget så jag får väl zappa själv då på tv:n.

God kväll!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Stakars dej då!

Man får ta det lugnt i början vet du..

Tråkigt att dina naglar var fula, men dom växer ju snart ut igen så..

Tack föresten för en trevlig fika stund! Hör av dig om du känner för mer fika.

Ha det bra kram

2008-08-21 @ 08:07:44
URL: http://Titti40.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0