Hösten är på väg

Känner redan nu att hösten är på väg. Känner mig hängig, ja rent av lite smådeppig...mörkare om kvällarna, kallare, ingen semester kvar :-(

Jaja...vädret är ju som det är. Ös regn..men så är det väl i hela landet. Lovat kidzen att åka till parkbadet idag. Det ska bli skoj faktiskt. Hampus ska öva på att lära sig simma. Nu kan hans kompisar så han har lite av panik nu...
...han ska ju börja ettan i år...och lillebror 6-års. Lillebror ser verkligen fram emot att börja skolan. Han får ju åka buss till skolan och det är väl de som är en höjdare...Hihi.

I helgen blir det ganska lugnt. Grannarna ska komma över i morgonkväll på pizza och lite karaoke. Jättekul. Har ju köpt sånt där till Playstation 2...singstar med 2 mikrofoner. När man står där och sjunger så bedöms du samtidigt med tex...Uselt! Bra! Kanon! Dåligt! Många goda skratt blir det!!

Sen är det ju OS!!!! Jag hänger med ganska bra i TV. Inte så jätteintresserad av idrott men OS och sverige är ju kul att titta på. Christian Olsson är fanbärare hörde jag nyss på radion...hade hoppats på Kallur!! Appråpå Kallur...Svärmor dejtade en Kallur förra året...det var tydligen morbror till de två tjejerna. Hade vart skoj om dom fortsatt träffas tycker jag!! Tycker dom verkar gulliga tjejer. 

Jaja..nu är det 40 minuter kvar på mitt skift. Ska koka mer kaffe till Magnus som kommer och tar över...jag har visst satt i mig nästan 6 koppar själv...??!!

Ha de bar alla.....jag är in då & då och kikar....men orkar inte skriva jämnt.
 
KRAM KRAM

   

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det kul att OS är igång=)

Hoppas att allt är bra med dej?

Såg att ni varit in på cityfesten, vi tänkte åka in dit idag. Hittade ni nåt kul?=)

Kram

2008-08-09 @ 10:21:36
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Jag har utmanat dig..kolla min blogg

kram

2008-08-11 @ 18:12:59
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0