Cruising i Gävle

Den här veckan har varit skön. Har varit ledig ganska mycket, så jag har haft mycket egentid när barnen är i skolan. Men tro inte att man gör något vettit på den tiden....nä, mest slappar bara. Men de är skönt de oxå.

Ikväll ska jag ut med mitt gamla jobb-gäng. Vi ska käka på Mulligans och dricka några glas vin..
I morgon är det Cruising i Gävle som vi åker in och kolla på. M har ju byggt en egen pickup som han vill åka med.
Det är jättekul och gå där inne och kolla på alla fina bilar....

Nu ska jag fix mellis till barnen som kommer hem från skolan.

Ha en trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Och tack för senast!

Jag börjar få ont i halsen nu så det blir väl kanske förkylning här..

Ni får tur med vädret imorgon när det e crusing..Så ni får ha en trevlig helg!

kram

2008-08-29 @ 18:47:42
URL: http://Titti40.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0